.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمل شهري كه بدون فرماندار بهتر اداره مي‌شود!
شهرستان آمل بيش از 4ماه هست که بدون فرماندار بوده و هنوز براي افکار عمومي مشخص نشده که به چه علتي تا فرماندار جديد مشخص نشده بود فرماندار قبلي برکنار شد ...
آمل شهري كه بدون فرماندار بهتر اداره مي‌شود!

شهرستان آمل بيش از 4ماه هست که بدون فرماندار بوده و از سوي سرپرستي معاون سياسي امنيتي استاندار اداره مي شود.

به گزارش شمال‌نيوز، چندي پيش از سوي بعضي افراد و اساتيد علوم ديني، فردي که داراي سابقه کار در امور تشکيلاتي سياسي کلان و امنيتي ـ انتظامي  را داشته با تحصيلات حوزه‌هاي ديني معرفي شده بود که به دليل بعضي سياسي کاري ها هنوز تصميمي در اين باره اتخاذ نشده است.

فرماندار قبلي آمل نيز هم اکنون به عنوان مدير کل سياسي و انتخابات استان مشغول به کار شده و هنوز براي افکار عمومي مشخص نشده که به چه علتي تا فرماندار جديد مشخص نشده بود اين شخص برکنار شد.

شنيده ها حاکي از آن است که گزينه مد نظر معاون سياسي استانداري ، يکي از افراد نظامي شهرستان بوده لکن بدليل مخالفت هايي فعلا از اين انتصاب دست برداشته اند تا پس از آرام شدن اوضاع اين فرد در پست فرمانداري مشغول بکار گردد.

يک فرد صاحب نظر تاکيد کرد: شهرستان آمل با عنايت به اينکه شهر عالمان روزگار آيات عظام حسن زاده آملي و جوادي آملي و دو رييس قوه مقننه و قضاييه بوده نياز به يک فرماندار معتدل و منطقي دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

mehdi 9 تير 1389
نه تنها آمل بودن فرماندار بهتر اداره میشه ، اداره کل سیاسی هم بدون متولی نخبه خودش بهتر اداره می شه ، باورتون نمیشه این روزها سری به اداره کل سیاسی استانداری بزنید ؟!
Mamad gholi 9 تير 1389
خدا اموات شما رو بیامرزه ، گزینه معاون سیاسی استانداری در معادلات و معاملاتش با نماینده آمل آقای یوسفیان آقای اکبرزاده بود که از اول ملت رو تو جلسات متعدد ، جلسه احزاب ، جلسه اصحاب رساند ، ...... سر کار گذاشته بودند .... پارامترهای مد نظر ابراهیمی هم فقط یوسفیان ، یوسفیان ، یوسفیان بود ، به خدا اگه منم جای هادی ابراهیمی بودم مجبور بودم به نماینده ها باج بدم .... گناه نداره بنده خدا ، شما هم یه خورده هادی رو درکش کنید .....
نا شناس 9 تير 1389
خودتونو زحمت ندین ، پنجشنبه معاون آقای اکبر زاده هست .......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.